måndag 19 oktober 2009

Julmarknad den 5 december

Vi har hyrt snickeriet fredag-lördag. Du hyr ett bord för 200 kronor. Vi ser helst att det säljs hantverk i alla former, vintage och saker som kan relatera  till jul men även informerande bord från lokala företag. Du blir anvisad en plats när du kommer på fredagen och ställer upp dina saker, vid 18 tiden på kvällen. På lördagen ansvarar alla för att besökarna känner sig välkomna. Efteråt städar vi tillsammans och röjer ur snickeriet.
När du anmäler dig skriv ditt namn,  kontakt information, vilka behov du har samt om du vill stå bredvid någon speciell....
Vi kommer att kontakta er för vidare information och kontrakt skrivande när er anmälan kommit in till oss.

Skriv gärna er mail här så kontaktar vi er. Partille kommun är inblandad i denna julmarknaden och kommer att hålla i alla anmälningar. Lisa





8 kommentarer:

  1. Vi vill absolut vara med och hyra ett bord för att sälja lite schyssta smycken och lite härliga aloe vera prylar! Mvh Titti Alleborg och Mia Andersson

    SvaraRadera
  2. Hej! Skulle gärna vilja var med, har ni någon mailadress som jag kan maila mina uppgifter till?

    SvaraRadera
  3. Skriv gärna er mail här så kontaktar vi er. Partille kommun är inblandad i denna julmarknaden och kommer att hålla i alla anmälningar.
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Här är min mailadress lillofant[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Tittis och Mias mailadress är maria.y.andersson@telia.com!

    SvaraRadera
  6. Jag igen :) Måste man vänta till den 13/11 för att få reda på om man kommer med eller inte? Undrar eftersom jag inget hört ännu.

    SvaraRadera
  7. Hej Helena!
    Ja så är det. Men jag tror inte att det ska vara några problem.
    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Är det fortfarande 18.00 den 4/12 som gäller för att bli tilldelad sin plats?
    I kontraktet står det bara 5/12 8.00-17-00.
    Finns det möjlighet att hänga något på väggen?
    I detta fallet skulle jag vilja häng upp några galgar.

    SvaraRadera